spieren versterken met trampolinespringen

5 leuke fitness trampoline workouts om sterker te worden

Een fitness trampoline is leuk en effectief voor iedereen!Of je nu een beginner bent of een gevorderde en bent begonnen met trampolinespringen om sterker te worden of juist om gewicht te verliezen. We deelden eerder al een aantal oefeningen voor op de trampoline. Onder andere handige beginnersoefeningen en leuke fitness trampoline workouts voor gevorderden. Met deze oefeningen maak je kennis met alle mogelijkheden van de trampoline. Je krijgt de basis goed onder de knie en doet inspiratie op voor oefeningen. Wil je aan de slag gaan om jouw spieren te versterken en kracht op te bouwen? Dan heb je vandaag geluk! Wij hebben namelijk 5 leuke workouts die hierbij helpen op een rij gezet. Wij wensen je veel bounceplezier!

#1 BeFIT workout met Fayth Caruso

Deze leuke workout van BeFIT is onder begeleiding van Fayth Caruso. De oefening is gericht op het versterken van spieren en het verhogen van de vetverbranding. Dat maakt deze oefening perfect geschikt voor iedereen die graag sterker wil worden. In 20 minuten ga je flink aan de slag met diverse oefeningen.

#2 Bounce Along with Krista

Wil je liever zelf een routine samenstellen? Of inspiratie op doen voor effectieve oefeningen? Dan ben je bij het kanaal van JumpSportFitness aan het juiste adres. In deze reeks laat trainer Krista Popowych een aantal oefeningen zien om diverse spiergroepen te trainen. In bovenstaande video werk je aan het bovenlijf. Ze heeft ook diverse oefeningen in de reeks voor het trainen van de buikspieren, de billen en de benen.

#3 BeFiT Rebound & Sculpt Pilates Workout

Deze oefening van BeFIT wordt begeleid door trainers Amber Susa Jewett en Christine Crivello. De routine is behoorlijk intensief en snel. De trainers gebruiken daarbij diverse pilates oefeningen. In 15 minuten werk je aan lange en sterke spieren terwijl je ook nog flink wat calorieën verbrandt.

#4 Bounce Fit met SanFran Fitness

Ben je wel toe aan een grotere uitdaging? Dan is deze 30 minuten durende oefening van SanFran Fitness misschien wel wat voor jou. Door gebruik te maken van elastieken tijdens de oefeningen creëer je meer weerstand. Hierdoor werken jouw spieren extra hard tijdens de oefeningen.

#5 Bounce Fit workout met gewichten

SanFran Fitness biedt een aantal interessante oefeningen voor mensen die graag aan hun spierkracht werken. Deze video biedt een workout van bijna 40 minuten! Hierbij maak je gebruik van gewichten om de oefeningen extra uitdagend te maken. Zo heb je een cardio workout gecombineerd met een krachtoefening inéén.

Deel dit:
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *